توشیبا لپ تاپ های جدید خود را معرفی نمود
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 توشیبا لپ تاپ های جدید خود را معرفی نمود
در کنار معرفی پی سی های All in one جدید توسط توشیبا، امروز این شرکت همچنین سری جدیدی از لپ تاپ های Satellite L800 و C800 خود را معرفی نمود. لپ تاپ های سری Satellite C800 توشیبا شیک تر از سری قبلی خود طراحی و تولید شده اند. این لپ تاپ ها مجهز به نسل جدید پروسسورهای اینتل و AMD خواهند بود. قیمت این سری از لپ تاپ ها از ۳۹۹ دلار آغاز می شود و قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ عرضه شوند.

در توشیبا Satellite L800 از پروسسورهای جدید اینتل و AMD استفاده می شود. این سری از لپ تاپ های توشیبا در رنگهای متنوعی شامل نقره ای، مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه می شوند و در آنها از trackpad های بزرگتری استفاده می شود. در این سری از لپ تاپ ها، کاربر قابلیت انتخاب Blu-ray را نیز خواهد داشت.

هر دو سری از لپ تاپ ها در سایزهای ۱۴، ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی تولید میشوند. قیمت مدل ۱۴ اینچی Toshiba Satellite L845 حدود ۴۵۰ دلار، مدل ۱۵.۶ اینچی Satellite L855 حدود ۵۰۰ دلار و مدل ۱۷.۳ اینچی Satellite L875 حدود ۶۰۰ دلار خواهد بود.

Ubergizmo



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 22:53
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.